sobota, 7 marca 2015

Wywiad #1

Dzisiaj przyszedł czas na pierwszy wywiad. Tak jak wspominałem w pierwszym poście są to wywiady anonimowe. Mam nadzieję, że to pierwszy wywiad z naprawdę wielu, które tutaj jeszcze się ukażą. Jestem przekonany, że każdy następny wywiad będzie lepszy jeżeli chodzi o moją stronę(pytania). Zapraszam do czytania!




Czy masz dziewczynę?
Nie mam, póki co nie narzekam na tą sytuacje.

Jak wygląda twoja sytuacja w szkole?
Nieciekawie, ale małymi krokami zmierzam w lepszym kierunku i wierze w poprawę.

Co chcesz robić po szkole?
Po szkole chciałbym zrobić jakieś dodatkowe kursy, które mogą mi się przydać w życiu.


Jesteś w centrum uwagi czy raczej "podpierasz ściany"?
To zależy, czasem zdarzają mi się cięższe dni i wtedy wole zostać z boku, ale to ma miejsce tylko czasem. Zazwyczaj lubię dużo rozmawiać z ludźmi, być w kontakcie z Nimi, czuję się wtedy pewnie, czuję że jestem sobą.

Jak myślisz, jakie jest zdanie Twoich znajomych o Tobie?
Różnie, jedni mówią o mnie dobrze, jedni źle. Staram się do tego nie przywiązywać większej wagi, mam świadomość, które osoby z moich znajomych życzą mi dobrze i są fair w stosunku do mnie, reszta nie jest dla mnie istotna.

Czy uważasz się za osobę godną zaufania?
Myślę, że jestem. Potrafię dotrzymać tajemnicy, tym bardziej wiem jak to jest, gdy ktoś zdradzi jeden z Twoich sekretów. Takie sytuacje są co najmniej nieprzyjemne.

Jakie jest Twoje hobby?
Sport, a zdecydowaną przewagę ma piłka nożna. Oglądam tą dyscyplinę sportu od dziecka, należę do zagorzałych fanów, żyje piłką.W tym wypadku staje się inną postacią niż na codzień, lecz trwa to na szczęście tylko przez 90 minut meczu.

Jest jeszcze jakieś hobby?
Jeszcze jakieś hobby? To zdecydowanie słuchanie muzyki.

Jaki masz stosunek do tatuaży i piercingu?
Osobiście nie zrobiłbym sobie tatuażu czy też nie wszczepił kolczyka, ale nie mam nic do ludzi, którzy robią sobie takie rzeczy. Ja mam trochę inny styl.

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim marzeniem jest rozwijanie się z dnia na dzień, aby nie stać w miejscu. Chciałbym robić w życiu coś co naprawdę będę lubił robić. Człowiek musi czuć się spełniony w życiu.

Czy masz jakieś uzależnienie?
Zdecydowanie od papierosów, sam sobie szkodzę i mam tego świadomość, ale nie próbuję rzucać. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie swoją osobę bez papieroska.

Jesteś pesymistą czy optymistą?
Jestem optymistą. W każdej sytuacji staram się znaleźć pozytywne aspekt, w większości sytuacji wierzę w szczęśliwe rozwiązanie.

Czy chciałbyś być sławny?
Raczej nie, nie chciałbym być przez cały czas w centrum uwagi i żyć pod presją, to nie dla mnie.

Teraz jesteś w centrum uwagi. Co ty w ogóle myślisz o tym blogu(projekcie)?
Co myślę o tym blogu? To fajna sprawa, fajna zabawa, podoba mi się.

Wolisz spędzić wieczór na imprezie, wśród lubianych przez Ciebie ludzi, z fajną muzyką czy z jakąś jedną, bliską osobą, w jakimś cichym i spokojnym miejscu?
Z ludźmi na imprezie przy muzyce, bardzo lubię się bawić, tańczyć. Po za tym na imprezie można odciąć się na pewien czas od codziennych zmartwień, poprawić sobie humor, wyładować się.

Jaki jest twój ulubiony cytat?
"Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami poradzę sobie sam" -  Armand Jean Richelieu

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina i zdrowie, to najważniejsze wartości w moim życiu, szanuje zdrowie i Rodzinę najlepiej jak potrafię, bez tych dwóch czynników życie byłoby o wiele gorsze.

Jakie było dla Ciebie najsmutniejsze wydarzenie w życiu?
Śmierć Dziadka i Babci w odstępie kilku dni, wspominam zdecydowanie najgorzej i było bardzo trudno mi się podnieść po tych wydarzeniach, ale wyszedłem z tego i czuje się silniejszy.

Jakie było dla Ciebie najszczęśliwsze wydarzenie w życiu?
Ciężko powiedzieć - było parę takich szczęśliwych sytuacji w moim życiu, nie potrafię wybrać tego najważniejszego.

Z jakiego osiągnięcia jesteś najbardziej dumny?
Na podsumowanie osiągnięć jeszcze nie czas, póki co nie ma się czym chwalić.

Popełniłeś w swoim życiu jakiś błąd, którego bardzo żałujesz?
Staram się nie rozpamiętywać o błędach i ciągle iść do przodu, staram się na nich uczyć i wyciągać wnioski, aby nie popełniać kolejnych. Nikt nie jest ideałem.

Co uwielbiasz?
Słuchać głośno muzyki, bawić się z przyjaciółmi i oglądać sport.

Czego nie lubisz?
Fałszywych i zdradliwych ludzi, którzy kombinują jak wbić Ci "nóż w plecy". Po za tym nie lubię ciemnych i pochmurnych dni, tracę wtedy dobre samopoczucie.

Co myślisz o ludziach fałszywych? Takich, którzy obgadują innych za plecami itp.
Wydaje mi się, że takie sytuacje biorą się z pewnego rodzaju kompleksów, zazdrość, nienawiść - biorą górę w takich sytuacjach. Lepiej powiedzieć komuś w twarz, co się o nim myśli.

Z czego lubisz się śmiać?
Z ludzkiej głupoty - numer jeden na liście.

Czego się boisz?
Utraty kogoś bliskiego i wojny.

Na pewno masz kogoś, kto Cię wspiera. Jak to robi?
Poczucie humoru, ale nie tylko. Potrafią podnieść na duchu kilkoma słowami lub jednym gestem, nie narzekam na brak wsparcia.

Czy jesteś osobą wierzącą?
Tak, jestem. Wierze w Boga. O religii katolickiej myślę, że jest to religia, która ma sens, opiera się na faktach autentycznych. Sam, osobiście nie jestem idealnym przykładem katolika, ale tak jak wspomniałem to wszystko ma sens.

Kto jest Twoją inspiracją/idolem?
Artur Boruc, fantastyczny bramkarz. Pokonuje wiele przeszkód w swoim życiu, jest nieustępliwy i twardo dąży do celu. Jest dla mnie wzorem do naśladowania.

Kto jest dla Ciebie najważniejszą osobą?
Kobieta, którą Kocham bardzo długi czas, za tą osobę bez wahania oddam życie, dzięki Niej wiele się nauczyłem i przeżyłem fantastyczne chwile. Oczywiście też Rodzice, którym ufam bezgranicznie i to dzięki Nim żyje. Kilku przyjaciół, którzy są dla mnie bardzo istotni i mnie wspierają.

Jak oceniasz obecną sytuację w Polsce?
Sytuacja w Polsce jest skomplikowana, każdy kto coś może to ciągnie w swoją stronę ile się da, a ludzie co mogą mniej muszą walczyć każdego dnia o lepsze jutro. Nasz kraj jest  podzielony na większości, mniejszości, które zasadniczo się ze sobą nie zgadzają. W takim układzie bardzo trudno będzie o porozumienie i o lepsze czasy, szkoda, bo Polska to naprawdę kraj, który mógł by się rozwijać, to piękny kraj z historią, tradycjami, kulturą rozwiniętą w wielu dziedzinach. Niestety, ludzie którzy rządzą naszym państwem mają to w dupie.

Jaki kraj uważasz za idealny do życia?
Nie mam takiego kraju, według mnie zawsze znajdą się jakieś mankamenty, jest mi dobrze tam gdzie jestem.

Jakie czeka nas największe zagrożenie?
Myślę, że istnieje jakieś(nie wiem jak duże) zagrożenie konfliktu z Rosją, ponieważ stosunki z Rosjanami są dość napięte. Nie sądzę jednak, aby miało to miejsce w najbliższych latach, mam nadzieje, że to nigdy nie nastąpi i będziemy żyli w atmosferze pokoju.

W obecnych czasach wielu ludzi cierpi z różnych powodów. Często jest to depresja, choroba czy utrata bliskich. Co możesz powiedzieć takim osobom?
Nie poddawajcie się walczcie , bo życie jest tylko jedno, mamy tylko jedną szanse , żeby zrobić coś dobrego.

Ostatnią rzeczą w tym wywiadzie będzie gra w skojarzenia. Do podanych słów podajesz pierwsze słowo(-a), które Ci się skojarzyło.
Dom - spokój, ciepło
Przyjaciel - wsparcie, śmiech, zaufanie
Szkoła - nauka, znajomi
Rodzina - wiara, miłość
Polska - duma, patriotyzm, walka

Na koniec chcę podziękować osobie, z którą przeprowadziłem ten wywiad. Głównie za świetne odpowiedzi i za to, że się zgodziła na wzięcie udziału jako pierwsza w tym projekcie. Ja zachęcam do czytania i udostępniania, a w komentarzach do pisania ocen, opinii oraz możecie zadawać pytania, jakie chcecie ujrzeć w następnych wywiadach. Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz