poniedziałek, 2 marca 2015

Start

Od dziś zaczynam działanie tego blogu. Tytuł może wywołać konsternacje oraz pytanie - o co chodzi? Już tłumaczę zagadnienie. "Nie(znani) w centrum uwagi" - czyli wywołuję do przysłowiowej tablicy osoby anonimowe. Pewnie przeczytaliście mnóstwo wywiadów ze sławnymi osobami, w których to opowiadali oni o tym jak doszli do sławy, ile to mają pieniędzy, jacy to oni są wspaniali itp. A czytaliście kiedyś wywiad z osobą, która jest zwykłym zjadaczem chleba? Takim samym jak Wy? Jeżeli nie, to będziecie mieli szansę to zrobić tutaj. Moim planem jest pokazanie życia zwykłych ludzi, takim jakim jest. Bez żadnego upiększania czy kolorowania. Wywiady będę przeprowadzał drogą elektroniczną albo to będzie spotkanie sam-na-sam. Nie będę nic cenzurował i będą to szczere odpowiedzi osób, z którymi będę rozmawiał. Jaki jest w tym cel? Ktoś z Was udzielał kiedyś wywiadu? Najprawdopodobniej nie, a niektórzy z Was zapewne bardzo by chcieli. Teraz rysuje się szansa. Ja będę wybierał osoby(jeżeli się zgodzą), ale i wy możecie się zgłaszać. Pamiętajcie! Każdy wywiad jest anonimowy. Tylko ja i osoba pytana wie o tym kto udzielał odpowiedzi na te pytania. Ogólnym celem jest pokazanie życia zwykłych(tak jak już wspominałem), a nie zmanipulowanych przez media historii. Każdy z nas jest kimś, kto może przekazać innej osobie natchnienie, sposób na życie czy też trochę nadziei. I może właśnie ktoś czytając moje wywiady uświadomi sobie różny wartości. Jeżeli nie to mam nadzieję, że po prostu miło spędzicie czas czytając te wywiady. Właśnie podczas takich wywiadów może się okazać, że Wasz bliski przyjaciel, chłopak, dziewczyna, brat, siostra są bohaterami. Uratowali komuś życie, służą pomocą innym itp. Możliwe, że będą też przeprowadzane wywiady ze znanymi osobami, ale także w formie anonimowej. Mam plan, aby oprócz wywiadów ukazywały się moje przemyślenia na tematy poruszane w wywiadach, wydarzeń na świecie itp. Myślę, że z tej notatki zrozumieliście, co chciałem przekazać. Zapraszam do śledzenia wpisów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz