środa, 3 czerwca 2015

Wywiad #4

Czas na kolejny anonimowy wywiad. Jest to czwarty wywiad w tej serii. Bardzo dziękuję osobie, która zgodziła się na ten wywiad i serdecznie pozdrawiam. Poprzednio pisałem o tym, że powinniście zwrócić uwagę na punkt widzenia danych osób. Jest to już czwarta osoba, która zgodziła się na wywiad i jest to czwarty, zupełnie inny pogląd na świat. Cała czwórka mi imponuje tym, że po pierwsze zgodzili się na ten wywiad, a po drugie, że podążają swoją drogą, a nie utartymi ścieżkami. Będąc kolokwialnym, mają poukładane w głowie. Każdy jest inny i oni to rozumieją. Powtórzę to jeszcze raz. Oni mogą osiągnąć wiele. Co ciekawe, na wywiady zgadzają się właśnie takie osoby, które na pewno coś osiągnął. Niekoniecznie mają obrany już swój cel, ale jeżeli dalej będą się kierowali tym, co mówią w wywiadach to mogą zrobić naprawdę dużo. Bardzo dużo. Bierzcie przykład z tych osób. Osób? Trafniejsze będzie tu określenie, abyście uważnie przeczytali to, co jest napisane w tych czterech wywiadach i zastanowili się nad sobą. Nie wiecie, kim są te osoby i o to chodzi. Być może nawet Wasz kolega z ławki, przyjaciel czy tylko znajomy tutaj opowiada o sobie i swoim światopoglądzie. Dlatego zwracajcie uwagę na wszystkich swoich znajomych. Nawet najbardziej niepozorna osoba może Wam bardzo pomóc. Słuchajcie, co inni mówią, bo potem się to może przydać. Zapraszam do czytania, komentowania i udostępniania!






Jakie jest Twoje hobby?
Ciężko określić dokładnie moje hobby, bo wraz z nowymi sezonami one się zmieniają. Jednakże, zawsze pojawia się sport i to w przeróżnej formie - biegi, koszykówka, rolki, ćwiczenia w domu. No i fotografia.

Jaki masz stosunek do tatuaży i piercingu?
Obie rzeczy muszą być dobrze przemyślane, zanim postanowimy cokolwiek robić z naszym ciałem. Uważam, że piercing czy tatuaże powinny być bardzo spersonalizowane. Oczywiście nie zapomnijmy wspomnieć, że powinny być robione w sterylnych warunkach. Sama mam kilka kolczyków i jestem z nich bardzo zadowolona, a po okresie wakacyjnym planuję zrobić swój pierwszy tatuaż.

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim marzeniem jest to, aby ludzie chcieli nieść dobro i nie byli źli dla swoich bliźnich.

Jesteś pesymistką czy optymistką?
Raczej jestem optymistką, jednak czasami zdarzają się gorsze dni, kiedy tracę wiarę w siebie, czy też innych.

Jak wspominasz swoje dzieciństwo?
Kiedy pomyślę o swoim dzieciństwie mam dość mieszane uczucia. Z jednej strony byłam wesołym dzieckiem, i z najmniejszych drobnostek się cieszyłam. Z drugiej strony miewałam zaburzenia psychiczne, stany depresyjne i nerwicę. Byłam bardzo zagubionym dzieckiem i chyba do tej pory się nie odnalazłam.

Kim chciałaś zostać jako dziecko?
Najbardziej chciałam zostać weterynarzem i piosenkarką. Weterynarzem, bo od zawsze kochałam zwierzęta. Piosenkarką? Sama nie wiem, chyba lubiłam być w centrum uwagi.

Czy chciałabyś być sławna?
Jakby głębiej się nad tym zastanowić to tak, chciałabym. Chciałabym dlatego, bo mogłabym uświadamiać innym, że warto pomagać. Gwiazdy w show biznesie mają coraz większy wpływ na ludzi, szczególnie młodzież.

Ulubiony cytat?
"Urodziłaś / urodziłeś się ze skrzydłami dlaczego więc pełzasz przez życie?" ~ Rumi

Czym dla Ciebie jest życie?
Życie jest prezentem, który dostajemy za nic. Ważne jest to, co z tym prezentem zrobimy dalej.

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Dla mnie najważniejsze w życiu jest uszczęśliwianie innych i pomaganie im. Także dobre relacje międzyludzkie. Akurat to jest dla mnie ważne, ponieważ dopiero wtedy człowiek staje się szczęśliwy.

Na czym Ci najbardziej zależy?
Najbardziej zależy mi na osobach, które kocham.

Jakie jest Twoje najsmutniejsze wspomnienie?
Nie umiem przypomnieć sobie pojedynczego wydarzania. Niestety wiele było takich incydentów, zwłaszcza w moim dzieciństwie przez alkoholizm ojca.

Jakie jest Twoje najszczęśliwsze wspomnienie?
Zdecydowanie moja 18. Co tu wiele pisać. Przepięknie spędzony czas z cudownymi osobami. Nawet, gdy o niej pomyślę mam wielki uśmiech na twarzy.

Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Duchowy spokój. Brak zmartwień.

Czy kiedyś popełniłaś błąd, którego teraz bardzo żałujesz?
Każdy człowiek popełnia błędy. Moim największym błędem była próba samobójcza w wieku 11 lat. Strasznie zraniłam tym moją mamę. Chyba to jest najgorsze co można zrobić, zranić swoich bliskich.

Co uwielbiasz?
Wiele rzeczy uwielbiam. Jazdę na rolkach, grę w koszykówkę, spotykać się ze znajomymi, biegi, oglądać filmy, jeść (straszny ze mnie łakomczuch), śmiać się, podziwiać naturę, spacery, fotografować wszystko i wszystkich, rozmawiać, gotować. Tego jest niesamowicie dużo, ponieważ wiele rzeczy mnie uszczęśliwia.

Czego najbardziej nie lubisz?
Ludzi egoistycznych, pustych, którzy mają za wysokie mniemanie o swojej osobie oraz wyśmiewania się z innych.

Z czego lubisz się śmiać?
Praktycznie ze wszystkiego. Nigdy nie śmiałabym się z czyjegoś nieszczęścia.

Czego się najbardziej boisz?
Utraty bliskich. No i pająków haha.

Czy warto walczyć o swoje marzenia?
Warto. Marzenia dają sens naszemu życiu. Dążenie do ich spełnienia wiele nas uczy, chociażby to, aby się nie poddawać i walczyć o to, co jest dla nas ważne.

Czy jesteś tolerancyjna?
Uważam się za bardzo tolerancyjną osobę. Toleruję osoby o innej karnacji, innej wierze, innej orientacji. Toleruję nawet to, gdy ktoś sprzecza się z moim zdaniem. Nie potrafię być tolerancyjna dla okrucieństwa, chamstwa i krzywdzenia innych lub samego siebie.

Co byś zrobiła, gdyby został Ci jeden dzień życia?
Powiedziałabym moim bliskim, że ich bardzo mocno kocham.

Boisz się śmierci?
Śmierć to naturalne zjawisko, nie boję się jej.

Gdybyś mogła porozmawiać z jedną osobą, która już nie żyje kim by była taka osoba?
Pierwsza osoba która przyszła mi na myśl, to mój dziadek. Później uświadomiłam sobie, że bałabym się przerwać spokój zmarłej osoby.

Jesteś osobą wierzącą?
Wierzę w Boga, jednak ciężko mi uwierzyć w niektóre wątki z Biblii. Nie wierzę w to, że Pan Bóg odpowiada na nasze prośby.

Kto jest Twoim idolem?
Moim idolem jest mama. Osoba ciepła, kochana o dobrym sercu. Zawsze nazywam ją aniołkiem chodzącym po Ziemi.

Jak wyobrażasz siebie za 30 lat?
W wieku 50 lat będę miała dom, dzieci, wspaniałego męża. Będę kobietą spełnioną zawodowo. Będę z siebie dumna.

Wiele osób cierpi, np. depresja, choroba, utrata bliskich itp. Masz może jakieś słowa otuchy dla takich ludzi?
Zawsze jest ktoś do kogo można zgłosić się o pomoc. Czasami wystarczy troszeczkę się otworzyć, aby było lepiej.

Na moim blogu w serii "Nie(znane) historie" przedstawiłem historię Roberta Enke, który popełnił samobójstwo właśnie przez depresję. Gdzie leży problem z tą okropną chorobą?
Ludzie nie doceniają lub nie potrafią dostrzec tego, co naprawdę mają.

Masz przed sobą pięć eliksirów. W każdym z nich znajduje się mikstura, która odpowiada za dany dar. Możesz wypić tylko jeden. Gdy wypijesz czerwony napój to zakocha się w Tobie wybrana osoba, żółty - moc uzdrawiania, zielony - teleportacja, niebieski - czytanie w myślach, biały - nieśmiertelność.
Wybrałabym żółty eliksir. Wiem jak to jest być chorym, to kosztuje człowieka wiele wysiłku, cierpliwości, nerwów, pieniędzy i wiele innych rzeczy. Chciałabym innym tego zaoszczędzić.

Osoba, z którą ostatnio przeprowadziłem wywiad uważa, że największym problemem wśród nastolatków to kompleksy. Czy zgodzisz się z tym?
Sama mam wielki problem z kompleksami, jednakże nie do końca się z tym zgodzę. Uważam, że największym problemem nastolatków jest źródło, przez które te kompleksy powstają, np. brak wsparcia ze strony rodziców itp.

Co myślisz o tym blogu?
Twój blog jest nietypowy. Można poznać człowieka od innej strony niż zazwyczaj, poznajemy jego wnętrze nie znając nawet imienia. To jest piękne.


Na koniec możesz napisać kilka słów od siebie.
Chciałabym napisać, że trzeba cieszyć się ze wszystkiego, co mamy. Wystarczy rozejrzeć się wokół siebie, aby dostrzec prawdziwe piękno, które nic nie kosztuje. Szczególnie w tym okresie wiosennym, gdy wszystko budzi się do życia. Zielone liście na drzewach, ćwierkające ptaki, rześkie powietrze, chmury w kształcie dinozaura, promienie słońca muskające naszą skórę. Życie nigdy nie jest tak okrutne, jak wydaje nam się na pierwszy rzut oka.


Wywiad przeprowadził Wojciech Budzisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz