niedziela, 17 maja 2015

Wywiad #3

Po dość długiej przerwie wracam z kolejnym wywiadem. Tym razem jest to wywiad anonimowy, czyli główna tematyka tego bloga. Jeżeli mogę coś wtrącić to wywiad został przeprowadzony tzw. "live". Jest to mój pierwszy wywiad, który przeprowadziłem twarzą w twarz. Mam też nadzieję, że nie jest on ostatnim takim wywiadem. Bardzo dziękuję tej osobie, która się zgodziła się na ten wywiad, no i oczywiście pozdrawiam. Wyszedł świetny wywiad, co jest zasługą mojego rozmówcy. W każdym wywiadzie powinniście zwrócić uwagę na światopoglądy. To jest wywiad z trzecią osobą i widzimy, że każda z nich widzi świat w zupełnie innych barwach. To pokazuje, że każdy z nas jest inny, a jednocześnie wyjątkowy. W dzisiejszych czasach ludzie próbują się upodobnić do reszty, a to jest największy błąd. Tracimy przez to swoją duszę i zatracamy się w otoczeniu. Weźcie przykład z tych trzech osób i podążajcie własną ścieżką, a zajdziecie tak daleko jak osoby z serii "Specjalne wywiady" albo po prostu będziecie szczęśliwi. Myślę też nad rozpoczęciem serii "Moje przemyślenia", gdzie pisałbym moją opinię na temat danego wywiadu(odpowiedzi) czy też różnych sytuacji z życia. Chcielibyście coś takiego? Piszcie komentarze, oceniajcie i udostępniajcie. To może już zaczynajmy!




Spróbuj opisać siebie.
Introwertyk, arogant, bezczelna, pewna siebie, szczera do bólu i odważna.

Co chcesz robić po szkole?
Chciałabym pójść do pracy, którą będę lubić. I chcę sobie kupić gromadkę małych Sfinksów(koty).

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Poczucie godności, honor, świadomość, że mam do kogo się zwrócić i poczucie bezpieczeństwa. I właśnie na poczuciu bezpieczeństwa najbardziej mi zależy.

Kto jest Twoim idolem?
Ben Bruce. Jest moim ulubionym gitarzystą, jego działania, dzieła potrafią mnie popchnąć do przodu i dają mi motywację.

Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
Moją ulubioną liczbą jest 69, ponieważ jest taka zabawna.

Czy masz jakieś uzależnienia?
Jestem molem książkowym.

Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej. Pierwszą jest książka Agathy Christie "Dwanaście prac Herkulesa", kocham kryminały, szczególnie autorstwa Christie. Następną jest "Intruz" autorstwa Stephenii Meyer. O wiele bardziej mi się podoba "Intruz" aniżeli "Zmierzch". Dodam do tego jeszcze "Mały Książę". Kocham tą książkę.

Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Dzisiaj to:
"I am a wretched human being. A miserable mean, goddamn bitch. I always have been."

Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś dzieckiem?
Chciałam zostać antropologiem. Zaczęło się od tego, że strasznie fascynowały mnie piramidy egipskie i zawsze chciałam odkryć taką swoją piramidę.

Jakie jest Twoje najszczęśliwsze wspomnienie?
Koncert Asking Alexandrii i ta atmosfera, która tam panowała. Świadomość, że jestem tam i widzę, jak mój ulubiony zespół gra na żywo.

Jakie jest Twoje najsmutniejsze wspomnienie?
Nie mogę sobie przypomnieć o żadnym. Nie lubię rozpamiętywać smutnych chwil. Wolę pamiętać tylko o tym, co dobre.

Czy kiedyś popełniłaś jakiś błąd, który bardzo chciałabyś naprawić?
Kiedyś byłam w szpitalu, tam poznałam chłopaka, który był super. I niestety nie wzięłam numeru telefonu. [śmiech]

Jak wyobrażasz siebie za 20 lat?
Wyobrażam siebie jako szczęśliwą, spełnioną zawodowo kobietę, mieszkającą za granicą.

Czego się najbardziej boisz?
Nie potrafię wskazać czegoś takiego. Wydaje mi się, że jestem odważna i pojęcie strachu dla mnie nie istnieje.

Jakie jest Twoje największa marzenie?
Wyjechać w podróż dookoła świata.

Najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś w życiu?
Pół życia przesiedziałam w domu, teraz też siedzę w domu i nie mam czasu na szalone rzeczy.

Gdybyś mogła porozmawiać z osobą, która już nie żyje, kto by to był?
Kurt Cobain, jest moim idolem i podziwiam go za to, co zrobił dla muzyki i ogólnie za to, co robił. Szkoda, że to wszystko go przytłoczyło, i tak się potoczyło jego życie.

Jaki masz stosunek do ludzi? Lubisz z nimi przebywać czy wolisz samotność?
Jestem introwertykiem, preferuję samotność. Przebywanie z ludźmi mnie męczy. Uważam ich za ignorantów, którzy nie widzą tego, co się dzieje wokół nich.

Co powinien każdy człowiek zrobić w swoim życiu?
Odnaleźć to, co go spełnia. Coś co mu sprawia ogromną radość.

Kto jest dla Ciebie najważniejszą osobą w życiu?
Mama. Mogę jej powiedzieć dosłownie wszystko. Zawsze mi pomoże, zrobi dla mnie wszystko. Mogę się z nią dzielić pasjami i jest moją najlepszą przyjaciółką. I choć czasem zdarzają się zgrzyty to nie wymieniłabym ją na nikogo innego.

Masz w swoim życiu osoby, na które możesz liczyć czy raczej radzisz sobie ze wszystkim sama?
Mam mamę, ale czasami nie chcę jej obarczać swoimi problemami i radzę sobie sama.

W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
Brazylia, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja, Japonia, nie wiem...

Czy jesteś osobą tolerancyjną?
Toleruję wszelakie inności religijne, różne orientacje seksualne, ale czy jeżeli nie toleruję rasizmu można mnie nazwać osobą tolerancyjną?

Jaki masz stosunek do tatuaży i kolczyków?
Kocham to. Bardzo mi się podobają. Sama chciałabym mieć parę tatuaży i kolczyków w różnych miejscach.

Jakie wydarzenie miało na Ciebie największy wpływ?
Na mój światopogląd znacząco wpłynął pobyt w szpitalu.

Jesteś pesymistką czy optymistką?
Jestem realistką z małymi skłonnościami pesymistycznymi.

Czy chciałabyś być sławna?
Nie. Nie kręci mnie życie w blasku reflektorów, z tysiącami fanów. Nie lubię być rozpoznawana nawet w małym gronie. Kiedy ktoś nieznajomy rozpoznaje mnie czuję się skrępowana.

Co uwielbiasz?
Pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to pyzy z mięsem. Jako następne to siedzenie w całkowitych ciemnościach i oglądanie horrorów. Kolejne to maratony seriali z mamą, samotne wieczory z książką, leżenie w ciepłym łóżku i lekcje angielskiego.

Czego nie lubisz?
Nie lubię stereotypów i rutyny.

Z czego lubisz się śmiać?
Z ludzkiej nieudolności.

Co byś zrobiła, gdyby został Ci tylko jeden dzień życia?
Powiedziałabym wszystkim ludziom, co tak naprawdę o nich myślę.

Czym dla Ciebie jest miłość?
Skomplikowaną reakcją chemiczną zachodzącą w mózgu i odbierającą zdolność racjonalnego myślenia.

Jaki jest Twój stosunek do kary śmierci?
Uważam, że w przypadku zbrodniarzy takich jak mordercy i gwałciciele, którym pobyt w więzieniu nic nie daje(wyjdą i dalej robią to samo), taka kara powinna być przywrócona.

Co jest największym problemem wśród nastolatków?
Kompleksy, wiem coś o tym.

Wielu ma problemy z takimi chorobami jak depresja. Co może być tego przyczyną?
Uważam, że przyczyną jest brak zrozumienia przez innych.

Co myślisz o dzisiejszych mediach? Masz zaufanie do wiadomości podawanych w telewizji czy internecie?
Nie mam żadnego zaufania do mediów. Podają takie informacje, które wręcz ogłupiają. Dają fałszywe "newsy", które niszczą innym życie.

Jaka jest Twoja opinia na temat tego bloga?
Podoba mi się. Według mnie jest to bardzo oryginalny pomysł.


Wywiad przeprowadził Wojciech Budzisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz