piątek, 1 maja 2015

Specjalny wywiad #3 - Marcin Najman

Dawno temu udało mi się przeprowadzić dość "ciekawy" wywiad. Osoba, która zgodziła się na ten wywiad to myślę, że wręcz celebryta graniczący z fighterem MMA. Również utalentowany bokser. Co prawda nie był on bardzo wylewny, a to pewnie dlatego, że był w przededniu walki na MMA Attack 2. Może teraz coś o jego osiągnięciach. Dwukrotny wicemistrz Polski juniorów w Kick-Boxingu. El Testosteron... Marcin Najman! Zapraszam do zapoznania się z krótkim wywiadem, a także do komentowania, oceniania i udostępniania.







Czy oglądał Pan wrestling? Może nadal pan ogląda?
Co nieco widziałem, ale mówiąc szczerze nie za dużo.

Polskie środowisko boksu zszokowała wiadomość, że Andrzej Gołota będzie brał udział w walce właśnie wrestlingu. Jak Pan może to skomentować?
Myślę, że to tylko taka nazwa umowna dla tej walki. Będzie to prawdziwa walka

Jakie ma Pan plany na przyszłość?
To wszystko zależy od piątkowej walki z Burneiką

Realny jest powrót do zawodowego boksu czy może już tylko MMA?
Pewnie, że powrót do boksu jest realny. Powiem więcej, jeżeli wygram, w co wierzę, to na pewno w boksie jeszcze mnie zobaczycie.

Jak narodził się Pana przydomek "El Testosteron"?
Kiedyś bodaj w 2005 roku po jednej z krótkich i dynamicznych walk, w telewizji nazwał mnie tak jeden z dziennikarzy. Wydaje mi się, że Mateusz Borek

Niedługo walka z Robertem Burneiką. Co może Pan powiedzieć na jego temat?
Prosty człowiek. Znudziły mi się jego filmiki. Już mnie nie bawi.

Czy ma Pan wymarzonego rywala?
Miałem już wielkich rywali, wymarzonego nikogo nie ma. 

Co sądzi Pan o KSW? Czy to federacja już na dobrym poziomie czy jeszcze trochę naszej Polskiej federacji brakuje, aby była to rozpoznawalna marka w innych krajach.
KSW jest rzetelną i rozpoznawalną marką, aczkolwiek pojawiła się jej konkurencja, czyli MMA Attack. To dobrze, z pożytkiem dla oby federacji.

Mariusz Pudzianowski stoczy kolejną walkę. Tym razem przeciwnikiem będzie Bob Sapp. Czy według Pana p.Mariusz poczynił postępy od walki z Panem?
Tak, przede wszystkim poprawił kondycję.

Jest Pan muzykiem, zgadza się?
Tak, jestem muzykiem z wykształcenia, także trochę się na tym znam.

Czy poza MMA, Boksem i Kickboxingiem ma Pan jakieś hobby? Czy ma Pan w ogóle czas na coś poza obowiązkami?
Tak. Jako częstochowianin, jak każdy w tym mieście pasjonuję się żużlem. Super sport!

Jest pan nielubiany przez wielu ludzi w Polsce. Tak naprawdę to pan jest niezwykle „dobrym człowiekiem”. Świadczy o tym chociażby przekazanie pieniędzy na chore dzieci. Jak Pan myśli, skąd biorą się te złe uczucia w stosunku do pana?
Ludzie dają się manipulować mediom. Tyle w tym temacie.

Proszę o kilka słów do pana fanów i fanów MMA. Życzę wygranej na MMA Attack 2.
Wszystkich kibiców sportów walki serdecznie pozdrawiam.

Wywiad przeprowadził Wojciech Budzisz

Umieściłem ten wywiad tylko z jednego względu. Marcin Najman to jest dość rozpoznawalna osoba w Polsce. Niestety nie chciał ze mną zbytnio współpracować(czyt. jakoś rozwijać wypowiedzi), ale wina trochę leży też po mojej stronie, bo mogłem sam trochę nad tymi pytaniami pracować. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że to był jeden z moich pierwszych wywiadów. Jak się później okazało Pan Marcin Najman nie pokonał Roberta Burneiki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz