niedziela, 12 kwietnia 2015

Specjalny wywiad #1 - Jessie McKay

Witam serdecznie. Startuję z nową serią. Wiem, że jest już ich kilka, ale każda wnosi coś nowego. Tym razem będą to "Specjalne wywiady". Ideą tej serii są wywiady nieanonimowe z bardziej bądź mniej znanymi ludźmi. Mam kilka starych wywiadów, które przeprowadziłem około trzech lat temu, dlatego ich głównym tematem jest wrestling. Dla tych, co się tym kompletnie nie interesują może być to ciekawostka, a także mogą być inspiracją do tego, aby realizować swoje marzenia. Wywiady są z zawodnikami wrestlingu, MMA i jednym "celebrytą-sportowcem". Dziś zaczniemy od wywiadu z wrestlerką(jeżeli tak mogę ją nazwać) pochodzącą z Australii - Jessie McKay. Zapraszam do czytania, komentowania i udostępniania.






Witam.
Witaj

Jak wyglądały Twoje początki z wrestlingiem?
Zaczęłam oglądać wrestling z bratem, kiedy miałam około 10 lat. On i jego przyjaciel krzyczeli, a także dopingowali zawodnikom podczas transmisji WWE. Stałam się wielką fanką i zdecydowałam się, że chcę zacząć trenować wrestling. I zaczęłam trenować z PWA w Sydney kiedy miała 17 lat i zostałam w tej branży do dzisiaj.

Ostatnio pojawiłaś się na gali AAW. Niestety przegrałaś. Co sądzisz o spięciu między MsChief i Neveah(red. sytuacja, do której doszło na tej gali)?
AAW było rozczarowujące, mogłyśmy wygrać tą walkę, ale oczywiście Neveah miała same problemy i obarczyła nimi MsChief. Jasną stroną był mój świetny występ w AAW.

Wolisz divy WWE czy Knockouts TNA?
WWE i TNA to dwie wspaniałe firmy! Chciałabym mieć możliwość pracownia w którejś z nich.

Trudna jest praca na ringu?
Trudno jest być w tej branży, potrzeba bardzo dużo zaangażowania i pracy, ale na pewno warto. Uwielbiam wrestling i nie wyobrażam sobie robić cokolwiek innego.

Wiesz coś o moim kraju, czyli Polsce?
Nigdy nie byłam w Polsce. Jest na mojej liście miejsc, które chce jeszcze odwiedzić.

Jesteś z Australii. Czy tam wrestling jest popularny? Znasz jakąś inną gwiazdę wrestlingu ze swojego kraju?
Jest wiele gal w Australii, ale nie ma tak dużo fanów jak w Ameryce, Japonii czy innych krajach. Mamy kilka gwiazd z naszego kraju, w tym moja trenerka Madison Eagle, która była mistrzynią Shimmer oraz numer jeden w rankingu PWI(najbardziej prestiżowy ranking zawodników wrestlingu).

Jesteś bardzo młodą zawodniczką(miała wtedy zaledwie 22 lata). Wielka kariera przed Tobą. Jaki masz cel? Wolisz zostać na scenie niezależnej czy podpisać kontrakt z WWE?
Moim największym marzeniem zawsze było podpisanie profesjonalnego kontraktu i móc żyć za pensję zapaśniczki. Mam nadzieję, że jak najszybciej będzie miało to miejsce.

Kto był Twoim idolem w dzieciństwie?
Moim idolem był Dwayne "The Rock" Johnson. On był powodem, dla którego chciałam zostać zapaśniczką. Uwielbiałam go oglądać w telewizji, zawsze był taki zabawny, a publiczność go po prostu ubóstwiała. Kiedy staję w  ringu to staram się być jak on.

Masz swoich fanów  w Polsce. Co możesz im powiedzieć?
Chciałabym im podziękować za wsparcie i powiedzieć, że doceniam to wszystko.

Jakie możesz dać rady młodym adeptom szkół wrestlingu?
Moja rada dla adeptów, którzy chcą zostać profesjonalnymi zapaśnikami to cierpliwość. Dużo czasu potrzeba, aby zostać zawodowym zapaśnikiem. Jednak potrzebna jest również do tego pasja. Bez pasji nie będziesz miał cierpliwości. Tak to się wzajemnie uzupełnia/

Dziękuje za świetny wywiad. Pozdrowienia z Polski i powodzenia w dalszej karierze.
Ja również dziękuję.

Na zakończenie napiszę tyle. Sam wywiad jest taki sobie, ale on wprowadzi Was w tematykę wrestlingu, którą dawniej się zajmowałem. Jestem przekonany, że niewielu zrozumie żargon, który panuje między nami. Jednak chcę je umieścić. Chociażby po to, aby pochwalić się takimi osiągnięciami. Wywiad z zapaśnikiem zza oceanu to jest fajna sprawa. Zachęcam do komentowania, oceniania i udostępniania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz